sobota, 6 lutego 2016

Organizer -kubek na przybory

Organizer - kubek na długopisy kredki, flamastry, i inne podręczne przedmioty.
W tym roku postanowiłam, aby wszystkie zaległe materiały wykorzystać przed zakupem nowych a tych zalegających trochę  się nazbierało.
Jednym z pomysłów było uszycie organizerów. Jeden na długopisy i drugi na flamastry do tablicy.Wykorzystalam do tego kiedyś zakupiony w Ikea materiał a za usztywnienie wybrałam filc. Organizery szyje szybko i sprawie, dla osób nieposiadających maszyny brzegi można obszyć muliną i efekt również będzie fajny. Jeśli nie posiadamy materiałów zastąpić je mogą zwykle puszki lub słoiki, które obklejamy taśma dwustronna lub klejem i owijamy kolorowymi sznurkami. W prosty sposób, bez wydawania pieniędzy można przygotować sobie ciekawe organizery-kubki na długopisy.
Kilka fotek jak uszyć organizer. Powodzenia :)
Czego potrzebujemy?
kawałek materiału i filc na usztywnienie plus godzina wolnego na uszycie kolorowych organizerów ;)
organizer kubek na dlugopisy


organizer kubek na dlugopisy


organizer kubek na dlugopisy
organizer kubek na dlugopisy


organizer kubek na dlugopisy
organizer kubek na dlugopisy
organizer kubek na dlugopisy




Życzę Wam miłego wieczoru i weekendu :)

5 komentarzy:

  1. ale pomysłowe:) zainspirowałaś mnie
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tutek,bardzo lubię takie organizery :) Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i oryginalny pomysł:-)
    Zapraszam do mnie enchantedbylifesite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :))